No Tevis sagaidām:

– elastīgu un inovatīvu pieeju ISO un ESG procesu izveidē un optimizēšanā ar mērķi padarīt šos procesus maksimāli lietojamus un izpildāmus tā lai tie atbilst reālai dzīves situācijai; 

– pieredzi kvalitātes vadības sistēmas vadībā (ISO9001; ISO14001; ISO45001) un ar ilgtspēju saistītā jomā;

– zināšanas par kvalitātes pārvaldības sistēmām un to auditiem, prasme izstrādāt vadības sistēmu dokumentāciju, atbilstoši standartu prasībām un uzņēmuma vajadzībām;

– zināšanas par uzņēmuma procesu vadību, ilgtspējas un vides pārvaldību;

– analītisko un loģisko domāšanu, precizitāti un spēju strādāt patstāvīgi;

– vērstu uz mērķa un rezultāta sasniegšanu, spēju strādāt komandā.

 

 

Tavi pienākumi būs:

– nodrošināt kvalitātes vadības sistēmas izveidošanu un pilnveidošanu;

– apkopot, strukturēt un apstiprināt datus gada ilgtspējas ziņojumiem;

– pārzināt darba un vides aizsardzības un ilgtspējas normatīvo aktu prasības un nodrošināt to izpildes iekļaušanu komercdarbības procesos;

– veicināt risku identificēšanu, novērtēšanu un mazināšanu;

-procesu un procedūru auditu veikšana, un ziņošana par konstatētajām neatbilstībām;

-aktīva piedalīšanās uzlabojumu ieviešanas procesos kopā ar nodaļu vadītājiem;

-sniegt atskaites un informācijas apkopojumus kvalitātes, vides un ilgtspējas projektos.

 

Mēs Tev piedāvāsim:

– atalgojumu no 2000,00 EUR līdz 2800,00 EUR pirms nodokļu nomaksas, atalgojums atkarīgs no kandidāta profesionālā līmeņa;

– veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika;

– sakārtotu darba vidi un elastīgu darba laiku, darba vieta Rīgā;

– draudzīgu, atsaucīgu kolektīvu un kopīgus pasākumus. 

Curriculum Vitae un pieteikuma vēstuli ar sīkāku darba pieredzes aprakstu un atsauci uz vakanci gaidīsim pa e-pastu: personals@arcers.lv .

Sazināsimies tikai ar kandidātiem, kuri tiks uzaicināti uz nākamo atlases kārtu.

 

  • Darba slodze

    40h/nedēļā
  • Līgums

    uz nenoteiktu laiku
  • Atalgojums

    2000.00-2800.00 Euro bruto